Dagen!

Nu när jag inte har bloggat på hela dagen så kanske ni undrar vad jag håller på med, men sanningen är den att jag helt enkelt har glömt av att blogga men här kommer en kort version av min dag :D
Idag vaknade jag kl.05.20... jag hade huvudvärk och sov en liten stund till men i dag sov jag inte riktigt lika länge, så jag vaknade kl.06.00 istället. Jag hade lite små bråttom men inte så farligt för jag skulle ju träffa Nathalie kl.07.00 så att vi kunde gå till skolan.  När vi kom fram så hade vi bild och no...
efter skolan så hade jag fiol och pensionärs föreningen var ju såklart där och spelade BINGO i dag igen (dom var där igår också).
Jag fattar inte riktigt hur dom tänker egentligen... om parkeringen är full av massa bilar och då ställer man sig bakom två bilar så att man blockerar så att dom inte kommer ut... det har hänt antal gånger nu och jag undrar verkligen hur dom tänker när dom gör sådär.
men jag gick till gården istället eftersom att det var tjugo minuter kvar tills lektionen började och eftersom att pensionärs föreningen var där så får man ju inte spela lite innan lektionen börjar för då kommer dom ut och säger åt en att vara tyst.
det var lite om min dag :D här kommer en nytagen bild :)
jag har duschat och torkat håret med hårfönen så nu känns det som om man har jätte mycket hår överallt ;)
men nu ska jag göra en sista läxa innan jag ska sova så  nu säger jag godnatt!!
// Johaannaahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0