I skolan :)

Just nu sitter jag i skolan och håller på med ett skolarbete.
Just det här inlägget är ett skolarbete, coolt va??:D
I svenskan står det att man skulle lägga till lite mer adjektiv i en berättelse eller skriva en blogg, jag tog blogg uppgiften.
I dag när jag vaknade tjugo över fem så hade jag huvudvärk och kände mig inte så speciellt bra, så mamma och pappa sa att jag skulle sova i några minuter till... dom minuterna förvandlades till en timme och 40 minuter, och jag som skulle möta Nathalie kvart över sju(klockan var typ sju) !! Men huvudvärken var borta och jag kände mig bra igen så jag fick åka bil till skolan för att hinna.
I dag har vi bara haft svenska engelska och EA två gånger.
Efter den här lektionen så har vi matta/no, men det är många sjuka lärare så om dom inte har hittat en lärare så får vi sluta kl.13.30= när denna lektionen är slut!! :D
Klara sitter bredvid mig och fixar med en ny blogg, och vi kanske ska ha en klass blogg!! så att alla i våran klass kan få blogga :D
Nu fick vi precis reda på att dom har hittat en vikarie... vi ska ha Helen, så vi får sluta kl.14.25 istället...
Jag vet att jag glömde att blogga igår, men det kan man göra ibland, men jag ska försöka med att uppdatera varje dag.
Läraren som vi har nu heter Peter, han är snäll och har oss i idrott och svenska.
nu är lektionen slut så jag hinner inte skriva mer.



hejdå!! // Johaannaahh


Kommentarer
Postat av: Shorty&Myzan [two in one]

tack så hemskt mycket hjärtat <3

2011-01-18 @ 16:51:43
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0