Snart dags för sängen!!

Hejhej, nu ska jag strax sova, men jag tänkte att jag skulle berätta om hur min dag har varit.
I dag vaknade jag 20 över sex och lyckades med att komma försent till Nathalie som jag skulle vara hos kl 07.25,
sedan skyndade vi oss till mötesplatsen där vi skulle träffa dom andra för att sedan gå till skolan.
först hade vi engelska men Jerker var sjuk så vi fick ha en vikarie som heter Linda och sedan hade vi svenska... det var ju prov i dag... hoppas att det gick bra för mej :D
Det kändes lite tomt utan Nellie men gick bra ändå.
Sedan hade vi SO och efter det så gick jag och Nathalie med Madde hem en liten stund innan vi gick hem.
sedan har det inte hänt så mycket mer. ;)
men nu ska jag sova!
Godnatt!!// Johaannaahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0